15 Eylül 2016 Perşembe

Bayram Alışverişim


Bayram indiriminden alışveriş yapmamaya çok dirensem de indirimin son günlerinde kendimi mağazalarda buldum. İlk olarak Gratis'e gittim ama almak istediğim hiç bir şey kalmamıştı (allık-kontür paleti ve krem kontür paleti). Ben de mecburen başka şeyler aldım.

Sleek Concealor & Corrector Paleti 26-26TL bir fiyata geldi.

Sleek Allık Paleti 28 TL.


Batiste Kuru Şampuan Original 17.25 TL.

Wet and Wild Mega Last Ruj Bare It All 6 buçuğa geldi yanılmıyorsam.

Daha sonraki durağım T-shop oldu.Orada da çok istediğim Pastel Daylong Rujlardan 18 numarayı buldum hem de indirimli.O da indirimle 12 küsüre geldi.

En son Watsonsa uğradım.Rimmel London standını inceledim.Magnif'eyes kalem farlardan bir tek Back to Blacks kalmıştı.Bir tarafı gri bir tarafı siyah.Çok beğendim. İndirimle 7 buçuğa geldi. Olsaydı Queens of the Bronzed Age ve Dark Side of Blue'yu da alacaktım.Aklım fena halde onlar da kaldı.

Aldıklarım işte böyleydi.Hepsini denedim kullandım.Bir tek Bare It All'un rengi beklediğimden koyu çıktı.Onun dışında hepsini de beğendim.

23 yorum:

  1. Güzel yazı olmuş. İyi günlerde kullanın. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım :) Bulunduğum şehirde ve tatile gittiğim yerde de Sleek olmadığı için ben yine elim bağrımda kutladım indirimleri.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceydacım. Yaa neden getirmemişler ki çoğu mağazaya geldi Sleek oysa.

      Sil
  3. Güle güle kullan canım Sleek allık paletini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ben daha kullanmaya kıyamadım .

      Sil
  4. Aldıkların çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim aldıklarımı.Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Yaşasın bayram indirimleri :)
    Oldukça güzel bir alışverişle kapatmışsın Sleek allık şu aralar alınacak listemde elimdekileri bitirip almayı planlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi çok tuttum alışveriş yapmamak için ama duramadım.:)

      Sil
  6. Güzel gunlerde kullan cinim,sleek ıyıkı var ❥

    YanıtlaSil
  7. Ben bu indirimi kaçırdığım için üzülmüştüm :( aldıklarını görünce daha da içerlendim :) Hepsi çok güzel, Sleek'in allık paletini merak ediyorum bakalım. :) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle deme.İnşallah bir dahaki indirimde sen de tüm istediklerini bulursun.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Güle güle kullan :) pastel ruju çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanın, hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın, Sleek marka marünlerini merak ediyordum ama mağazalar yağmalanmıştı resmen...

    YanıtlaSil
  11. Güzel ve karlı bir alış veril olmuş. İyi günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!