23 Ekim 2016 Pazar

Bitenler #48


Eylül ayında hiç ürün bitiremedim.Bu aysa on bir ürün bitti.

* Nuxe Gül Yaprağı Makyaj Temizleme Sütü:
Kremsi yapıda , makyajımı kolaylıkla,zorlamadan çıkaran bir üründü.Gözümü yakmadan göz makyajımı çıkardı. Severek kullandım.Tekrar alabileceğim bir ürün.


* Nuxe Gül Yaprağı Misel Su:
Yüz ve göz makyajını temizlemede kullanılacağı yazsa da göz makyajımı çıkarmada çoğu zaman yetersiz kaldı.Tekrar alacağımı sanmıyorum.

* Farmasi Styling Maskara:
Fırçasını plastik olduğu için sevdim.Etkisi güzel ama kuruydu. Tekrar almam.


Hask Makademya Fındığı Yağı İçeren Saç Kremi :
İçeriğinde saç için önemli olan yağlardan jojoba,shea butter,makademya fındığı yağı,zeytin yağı kullanıldığı için daha yoğun bir nem vermesini beklerdim.Bol bol uygulamış olsam da beklentimin altındaydı saçıma verdiği nem. Tabi kolay taranmasını sağladı,nemlendirdi ama muazzam bir yumuşaklık vermedi. Normal bir yumuşaklıktı saçıma verdiği.Tekrar almam.

* Farmasi Zeytinyağlı Saç Kremi:
Kokusu muazzam olan bu saç kremi kuru saçlar için.Kokusu yıkadıktan sonra saçta uzun süre kalıyordu.Yapısı saç maskesi gibi yoğundu.Basmalı şişede oluşu kullanım açısından pratiklik sağlıyordu.Saçı nemlendirmesi güzeldi.Tekrar alırım.


* Bio True Lens Solüsyonu:
Memnunum.Hep bundan alıyorum.

* Lancome Hypnose Duş Jeli:
Kokusuna hasta olduğum Hypnose'un duş jelini de severek kulandım.Yedeklerim var daha.



* Batiste Kuru Şampuan Wild:
Batiste bence piyasadaki en iyi kuru şampuan. Wild da en sevdiğim iki çeşidinden biri.

* Rexona Sprey Deodorant Shower Fresh:
Koruması başarılıydı.Tekrar alırım.


* Dalin Çamaşır Yumuşatıcısı:
Stoklamıştım bir ara.Öyle güzel kokuyor ki başka yumuşatıcı kullanmak içimden gelmiyor. Bu ay iki tane bitti.Dalinle yumuşacık mis kokulu oluyor çamaşırlarım.Seviyorum bu ürünü.Bulduğum yerde tekrar alırım .


Bitenlerim bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazımı okumak için tık tık.

12 yorum:

  1. Dalin yumuşatıcıyı denemem lazım 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız konsantre olanı daha farklı kokuyor.Ben konsantre olmayanını kullanıyorum.

      Sil
  2. Makadamia ürününü denemek ve denememek arasındaydım, büyük beklentiye girmemek doğru olurmuş o zaman. Fikir edinmeme yardımcı oldun, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre sıradandı saç kremi.Rica ederim :)

      Sil
  3. Rexona'yı ben de seviyorum. Kokuları biraz yğun olsa da koruması yeterli.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ilk sıktığımda nefes almakta güçlük çekiyorum.Boğucu oluyor.

      Sil
  4. Hask şampuanlar beni de hayal kırıklığına uğratmıştı. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Batiste denemek nasip olmadı :)
    Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batiste denediğim kuru şampuanların içinde en iyisi bence.

      Sil
  6. bio true benimde sürekli aldığım ürün. Diğerleri çok yaktı gözümü :/

    YanıtlaSil
  7. Ben de göz için süt formunda ürünleri daha etkili buluyorum. Ama yumuşatıcıda favorim Bim'deki beyaz bulut :D

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!