28 Aralık 2016 Çarşamba

Bitenler #50


50.bitenler yazımla herkese merhaba!
Bu ay bitenler bir sürü.Özellikle yarım kalan şampuanları kullandım ki bitsinler.Bir nevi project pan ama yeni şampuan almaya da devam.



* Moos Kepeğe Karşı Kükürtlü Şampuan: Moos Kükürtlü Şampuandan daha önce çok kez kullanmış,çok da memnun kalmıştım.Yazısı burada. Sonra ben bu şampuanı çok aradım ama hiçbir yerde bulamadım.Yazın Trendyol'da denk gelince 2 tane sipariş verdim.Geldi,kullandım ancak ne etkisi aynı etki,ne kokusu aynı.Bunların iki çeşidi vardı:kremli ve kremsiz.Önceki kullandığım kremsizdi.Bu farklı bir çeşidi mi bilmiyorum.Açılmadık bir kutum daha var.Pek memnun kalmadım anlayacağınız.

ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Nemlendirici Şampuan: Saç tipime göre değildi ama yine de yağlandırma yapmadı.Kokusu,içeriğinin temiz olmasıyla beni etkiledi.Ben en kısa zamanda aynı markanın Hacim Verici Şampuanını almayı düşünüyorum.

* Klorane Yulaf Sütü İçeren Sık Kullanım Şampuanı: Kaçıncı kutum bilmiyorum.Çook seviyorum.Hele kokusuna bayılıyorum.Yine,yeniden alacaklarımdan.Ayrıntı için başlığa tıklayın.


* Yves Rocher Isırgan Otlu Şampuan: Bu şampuanın seveni de çok sevmeyeni de.Benim 5 yıldır kullandığımı düşünürsek hangi tarafta olduğum anlaşılacaktır.O bitki kokusu,saç derimi yormayan yapısı,temiz içeriği ile en sevdiğim şampuanlarımdan.Tekrar alınacak.

Bee Beauty Böğürtlenli Saç Kremi. Gratise özel ürünlerden biri.Ayrıntı için başlığa tıklayınız.
Kıvamının saç kremindense daha çok saç maskesine benzemesi ,içeriğinin temiz olması, etkisinin güzel olması,fiyatının uygun olması bu ürünü bana sevdirdi.Tekrar tekrar alırım.


Coslys Organik Sertifikalı Doğal Yabani Çiçek Kokulu Kristal Roll-On Deodorant: İlk defa alüminyum içermeyen bir deodorant beni korumayı başardı.Coslys deodorantın içinde neler yok?
Sentetik parfüm,paraben,aluminyum,boya,koruyucu,PEG,petrol ürünleri,parafin,silikon türevleri ve GDO yok.İçerik olabildiğince temiz ve ürün organik sertifikalı.
Hayvanlar üzerinde test yapmıyor.Yani cruelty free. Çok ama çok beğendiğim bir ürün oldu.

* Dove Go Fresh Sprey Deodorant:Yabancı bloggerlarda çok övüldüğünü görünce aldım ama hiç beğenmedim.Doğru dürüst korumadı.Sıkarken de her yeri kar yağmış gibi bembeyaz yaptı.Tekrar almam.

* Mintax Çamaşır Yumuşatıcısı: Fiyatı çok çok uygun.Memnun kaldım.Tekrar alırım.

* Lancome La Vie Est Belle Duş Jeli: Bu kokuya hastayım.Yıllardır en sevdiğim koku.Duş jelini de severek kullanıyorum.

* İpek Makyaj Temizleme Pamuğu: Çok beğendim.Gayet kaliteliydi pamuklar.

Yves Rocher Purbleuet Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi: Yarıya kadar kullanmıştım ki son kullanma tarihi geldi.Daha önce de kutu kutu bitirmişliğim var.Yani tekrar alırım.

Bitenlerim bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazımı okumak için tık tık.

6 yorum:

  1. İpek makyaj temizleme pamuklarından bende memnunum gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı markalarda dağılmış ya da dikişsiz çıkıyor.İpek'te bu sorunu yaşamadım.Memnun kaldım.

      Sil
  2. yves rocher şampuanlarını artık inanılmaz merak eder oldum çoğunluk hep beğenmiş sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi bir kesim hiç sevmiyor bir kesimse tam tersi çok seviyor :)

      Sil
  3. Klorance şampuan ve Mintax yumusatıcıyı merak ettim. Gelsin yeniler cnm 🙆💕

    YanıtlaSil
  4. Bea beauty saç kremini ilk indirimde deneyecegim canim

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!