17 Mart 2017 Cuma

Şubat ve Mart Ayı Alışverişlerim


Şubat ayında neler aldım yazısı yazmayı unutmuşum.O zaman bu yazı iki ay boyunca yani Şubat ,Mart ayı alışverişlerim yazısı olsun.Bu lacivert sneakerları Defacto'da gördüm.Hemen denedim.Çok rahatlardı.Fiyatına bir bakarım ki bir de indirimde.20 TL'ye bu ayakkabıları aldığım için mutluyum.



Benim Gratis indirim alisverisim iki parcaydı. Crystal deodorantin bir de bu çeşidine sans vereyim dedim. İndirimle 10 tl'ye geldi. Batiste kuru sampuanlardan bir tek bu çeşidi kalmisti.Daha önce bundan kullandim mi ? Sanmıyorum. Değişiklik iyidir 😊 Bu da indirimle 22.90'a geldi.



Avon bu ay yeni bir seri çıkardı:Mark.Bir siyah jel kalem,bir eyeliner fırçası,bir de smokey eyes kalemi sipariş ettim bu seriden.Aslında amacım Mark serisindeki ürünlerin daha önceki serilerden farklı olup olmadığını anlamaktı.Yani formüller aynı mı değişmiş mi onu merak ettim.Smokey eyes kalemi fazla kuru ve zor sürülen buldum. Jel kalemse daha önce defalarca aldığım Shock kalemlerden daha farklı geldi bana.Mark kalem Shock kalem kadar çabuk sabitlenmiyor bence.Emin olmak için birkaç kez daha kullanmam gerekecek.Fiyatları 10-12 TL civarıydı.Eyeliner fırçasını sevdim .O da 8-9 TL civarıydı.


Dün Gratis'e öyle bir girdim.Kasanın önündeki minik minik kutular dikkatimi çekti.Baktım ünlü markaların mini boy parfümleri adet fiyatı 15 TL.Banana Republic,Burberry ve çakmaklarıyla ünlü St Dupont markasının Miss Dupont parfümlerinden aldım.Miss Dupont 'ın kokusuna bayıldım.Büyük boyunu her an sipariş edebilirim.

Aldıklarım böyleydi.Bunlar dışında kıyafet,canlı çiçek aldım bol bol.Bir de the pink ellys likit mat rujlardan birkaç renk aldım n11'den.

2 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!