13 Temmuz 2017 Perşembe

Yves Rocher Wish List'im


Fransız menşeli Yves Rocher markasını severek kullanıyorum.Hem kozmetik hem bakım ürünleri başarılı olan nadir markalardan biri.'Dünya Bahçeleri 'serisinden renk renk duş jelleri,onarıcı saç bakım yağı,çift fazlı makyaj temizleme suyu,yağlı saçlar için ısırgan otlu şampuanı,hacimli saçlar için ebegümeci özlü şampuanı,parfümleri(özellikle Evidence ve Vanille Noire),güneş kokan Monoi serisi,ultra yoğun renkli göz kalemi,kayısılı peelingi,İştah Açan Aromalar Serisinden Organik Vanilya Duş Jeli benim için kült Yves Rocher ürünleri.Döner dolaşır bunlardan tekrar tekrar alırım yıllardır.Öyle ki kaçıncıya aldığımı hatırlamıyorum bile.Öyle çok seviyorum.


Yukarıda saydığım kült ürünlerimin yanı sıra Yves Rocher'dan alıp denemek istediğim başka ürünler de var. Gözüme kestirdiğim,almak istediğim ürünlerden bir liste yaptım.

O halde neler almak istiyorum tek tek bakalım:

Listemin başında Monoi edt ve yağı vardı ki onları geçen ay aldım.Onların yerine başka ürünler ekledim.
İşte listem:

1.Portakal .Çiçeği,Lavanta ve Turunç Kokulu Vücut ve Masaj Yağı: %98'den fazla organik içeriğe sahip.Renklendirici,mineral yağ ve paraben içermiyor.

2.Saten Dokunuşlu Allık- Tarçın: Satensi yapı

3.Tiare Çiçeği ve Yılang Yılang Duş Jeli: Adı geçen iki çiçeğe de aşığım.


4. Yoğun Nemlendirici Parlak Kalem Ruj: Bu iki rengini de istiyorum.İkisi de kendime çok yakıştırdığım,çok sevdiğim tonlar.


5.Parlatıcı Saç Güzellik İksiri: Frambuaz Sirkesi


6.Matlaştırıcı Dudak Kalemi:Rujları sabitlemeyi ve daha uzun süre kalıcı olmalarını sağlamayı vaat ediyor.



İşte benim Yves Rocher wishlist'im böyle.Sizin listenizde neler var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!